Günün Sözü: Oyun bitince, sah da piyon da ayni kutuya konur. (Italyan Atasözü)

Tarih:

30 Ağustos 2008 Cumartesi 14:23:02
Ana Sayfa - Forum - Şiirler - Rüya Yorumları - Akorlar - Bilişim Haberleri - Spor Haberleri - Biyografiler - Burçlar - Fikralar - Komik Yazılar - Programlar - Sinemalar - Koca Kafalar - Mp3ler -
Sohbet - Yemekler - Magazin - Yabancı Şarkı Sözleri - Türküler - Şarkılar - Videolar - Canlı Tv - Mankenler - Oyun Oyna - Program İndir - Resimler - Kadınlara Özel - Sağlık - Astroloji - Haberler
Kategori Ana Sayfa
Son 20 Haber
12 burcun kadını erkeklerden ne bekler? ...
İşte 192. haftanın armağanları......
Armağan kazanan şanslı okurlarımız... (191. Hafta)...
En çekici erkek meslekleri
Yiyerek zayıflamanın 15 yolu
Sokak kızıyım ben…
Kısa bir mola verdim
Cenk’in anne-babasına mektup…
Koton 2008-09 Sonbahar-Kış
Uçuğa dokunmayın
Burcunuz ve Seks
Ağrısız seyahat için 6 esneme harek...
Hayat kurtaran 16 ipucu...
Brad Pitt elbise giydi!..
Kusursuz bir gelin olmak için......
Aşkınız karşılıklı mı?
İstenmeyen tüylerden kurtulun!.....
İşte ideal göğüs oranları...
Şuh dudaklar için…
Saçlarınız daha seksi olsun
Rastgele 20 Haber
Parti talihlileri belli oldu.....
Kişisel gelişime katkı...
Pratik mutfak bilgileri
Madonna'dan ikinci çocuk kitab...
Her gün, gülün...
“Serinleyeyim” derken…
Aşkınızı renklendirecek 5 öner...
Kırışıklıklardan kurtulun...
96. haftanın armağan kazanan ş...
Mısır nasıl patlar?
Çocukların ilgisini ne ve nede...
Koara
İş hayatında ‘En istenmeyen 10...
Diesel’den “El Yapımı Stil”
Kendimiz için ne yapıyoruz???
Tom, hayranlarını kızdırdı
Damat Tween'den Bayrama Özel F...
Kendi kendine meme kontrolü şa...
Serbest Çağrışım
"Doğurganlık monitörü" hakkınd...
 
Fıstık şeker hastalığı riskini düşürüyor Yazısı - Kadınlara Özel
Daha Fazla içerik için Geyikmerkezi Toolbar



Fıstık ya da fıstık ezmesi yiyen kadınlarda 2. tip şeker hastalığı riskinin önemli ölçüde düştüğü bildirildi.

Journal of the American Medical Association (JAMA) dergisinde yayınlanan habere göre, araştırmada, 34 ila 59 yaşındaki 83 bin 818 kadın, 16 yıl boyunca izlendi.

Araştırma sonucunda, haftada 5 kez bir avuç dolusu fıstık ya da bir yemek kaşığı fıstık ezmesi tüketen kadınların 2. tip şeker hastalığına yakalanma riskinin yüzde 30 oranında düştüğü ortaya çıktı.

Araştırmayı yapan bilim adamlarından Rui Jiang, bu riski, hareketsizlik, sigara ve alkol gibi diğer şeker hastalığı risk faktörlerinden bağımsız olarak hesapladıklarını belirtti.

Jiang, fıstıktaki doymamış yağ oranın ensülin direncine olumlu etki ettiğini, ensülin direncinin 2. tip şeker hastalığının en önemli nedenlerinden biri olarak bilindiğini söyledi.

Ensülin direncinde, hücrelerin ensüline karşı gittikçe daha duyarsız hale geldiğini ifade eden Jiang, bu durumda pankreasın üretebildiği kadar ensülin ürettiğini, fakat bunun etkili olmadığını belirtti.

Jiang, fıstığın ayrıca kolesterol değerinin sağlıklı bir düzeyde kalmasını sağladığını, içerdiği magnezyumun da ensülin ve glukagon hormonlarının miktarını dengede tuttuğunu kaydetti.

Fıstığın yüksek kalori içerdiğine dikkat çeken Jiang, beyaz ekmek ve rafine edilmiş karbonhidratlar gibi daha az sağlıklı besinler yerine fıstık yenilmesinin fazla kalori alımı sorununu çözeceğini söyledi.

Fıstık şeker hastalığı riskini düşürüyor
Anahtar Kelimeler: Fıstık şeker hastalığı riskini düşürüyor yazisi Fıstık şeker hastalığı riskini düşürüyor kadini Fıstık şeker hastalığı riskini düşürüyor kadin haberi Fıstık şeker hastalığı riskini düşürüyor ilgili
Forumlardan
Forumda Bu Ayın En çok mesaj atan üyesi olun 100 Konturu kazanan siz olun.
Radyo Dinle
Reklamlar
Yazı
2008 yılında çok farklı olacagız.
Copyright 2008 Geyik Merkezi Tüm .Hakları Saklıdır. İzinsiz Kopyalanamaz. Ödevler
DNA, or deoxyribonucleic acid,For example, is the fundamental building, individual's entire genetic makeup block for an Further, a person's DNA is the same in every cell.the DNA in a man's blood is the same as the DNA in his skin cells. It is a component of virtually every cell in the human body. semen, and saliva. comics poem
eXTReMe Tracker